A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





martes, 10 de mayo de 2011

52Q-16




¿Quin és el teu lloc o racó preferit de la teva ciutat?

Girona té molts raconets que m'agraden així que és difícil escollir-ne només un. Buscant imatges he trobat aquesta fotografia de La Rambla de la Llibertat, grisa, nostàlgica, nocturna, quieta. M'encanta!

La he transferit amb gesso a cartulina, practicant el que vaig aprendre al taller de Bea Mahan a Méli-Mélo, després una capa de vernis mate (a falta de gel medium) i tinta distress negra.

La flor és regal d'una amiga pel meu sant. Va arribar en un sobre sorpresa amb tot un munt de cosetes per scrapejar, quina il.lusió que em va fer!... i ha canviat una mica de l'original, oi?

Espero que us agradi!


¿Cuál es tu lugar o rincón favorito de tu ciudad?

Girona tiene muchos rinconcitos que me gustan así que es difícil escoger solo uno. Buscando imágenes he encontrado esta foto de La Rambla de la Llibertat, gris, nostálgica, nocturna, quieta. Me encanta!

La he transferido con gesso a cartulina, practicando lo que aprendi en el taller de Bea Mahan en Méli-Mélo, después una capa de barniz mate (a falta de gel medium) y tinta distress negra.

La flor es regalo de una amiga por mi santo. Llegó en un sobre sorpresa junto con un montón de cositas para escrapear, qué ilusión me hizo!... y ha cambiado un poquito del original, verdad?

Espero que os guste!


14 comentarios:

  1. Quina nostalgia!, retornar a raconets de la nostra ciutat que preferits o no, hi podiem haver jugat quan erem petits o reconeixer per altres raons, en un temps on no tot era tan gris i realment molt mes lliure.
    El treball magnific, com sempre.
    Que tinguis una bona setmana

    ResponderEliminar
  2. Son molt boniques aquetas targetones¡¡¡perque las fas servir?tinc una botiga i m'agradaria apendralas a fer.El blog ja está solucionat.
    Moltes gracies

    ResponderEliminar
  3. que maca que t'ha quedat. El que queda molt bonic i li don molta llum , son presisament els fanals de llum , hi queden molt be. roser

    ResponderEliminar
  4. es molt maca.... m'encata com esto queda tot aixó del scrap!!!

    petonets
    carmen

    ResponderEliminar
  5. Montse t'ha quedat preciós. Fas un treballs tan ben elaborats que m'encanten.
    Petons

    ResponderEliminar
  6. L'has encertat de plé , aixi es la nostra rambla , grisa i nostàlgica quan es fa fosc i la flor li dona vida , m'agrada molt

    Petons , Anna

    ResponderEliminar
  7. Preciós! m'agrada moltíssim...t'ha quedat super delicat, com tot el que fas! m'encanta la foto.
    Un petonet

    ResponderEliminar
  8. Què bonica i elegant! Preciosa! I tens raó, Girona està plena de llocs amb encant.
    Una abraçada. Sílvia

    ResponderEliminar
  9. Me gusta Montse como también me gusta Girona, una ciudad con muchísimo encanto para pasearla despacio. Un beso grande.

    ResponderEliminar
  10. ¡Uaaala pero qué tag más bonitoooo! ¡Me encanta, Montse! La flor te ha quedado chulísima pero es que el conjunto de toda la composición me ha dejado obnubilada (^ ^) ¡Me gusta tantísimo ver cómo has avanzado en esto del uso del papel y los colores y...! Desde luego todo lo que aprendes no cae en saco roto. Un besazo ¡Pero qué digo, uno..! Un montón de besazos ♥ ♥ ♥

    ResponderEliminar
  11. Avui he arribat al teu blog tot passejant per la blogosfera. Tens uns treballs preciosos, molt delicats. Aquest TAG en molt bónic i elegant.
    A partir d´ara et visitaré sovint.
    Ah !!! la música és molt relaxant...
    Una abraçada,

    ANNA

    ResponderEliminar
  12. T'ha quedat preciosa ... la rambla amb aquests colors ... em porta a records de quan era joveneta.
    Ptns. Mercè

    ResponderEliminar
  13. Increible lo bonito que es el tag..... La transferencia es perfecta !! Yo soy incapaz de hacer una en condiciones jejeje... Un saludo !

    ResponderEliminar