A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





miércoles, 25 de mayo de 2011

52Q-17


¿Quina és la cançó de la teva vida?

"No ordinary love" de Sade és la cançó que he triat. Exòtica i diferent amb la que hem compartit moltes estones amb el meu marit; de fet és la nostra cançó.

Un fons amb paper antic, gesso i estampat amb un segell de partitura, floritures i una papallona amb embós negre i coure i envellit amb tinta distress.

¿Cuál es la canción de tu vida?

" No ordinary love" de Sade es la canción escogida. Exótica y diferente con la que hemos compartido buenos momentos con mi marido; en realidad es nuestra canción.

El fondo con papel antiguo, gesso y estampado un sello de partitura, florituras y una mariposa con embossing mezclado negro y cobre y envejecido con tinta distress.



Gràcies per la vostra visita! Gracias por visitarme!


8 comentarios:

  1. Aquesta es realment la meva!!! m'encanta el detall de la partitura...
    Petons

    ResponderEliminar
  2. La cançó és preciosa i el tag t'ha quedat increïble!!! m'encanten tots els teus treballs, sempre desprenen elegància.
    un petonet
    Helena

    ResponderEliminar
  3. es molt bonic..... i con diu la Len.... molt elegant!!!!

    un petonet
    carmen

    ResponderEliminar
  4. Montse t'ha quedat precios ¡¡¡¡¡, yo també corroboro el que diu la len i la carmen...es molt elegant.
    petons

    ResponderEliminar
  5. Montse és molt fi, m'agrada molt.

    Petonets

    ResponderEliminar
  6. M'encantan totes las tevas targetes¡¡¡¡una preciositat
    Bon cap de setmana

    ResponderEliminar
  7. Preciosssssssssa! I la cançó es increible!!!
    Petonets xoxo

    ResponderEliminar
  8. Quina delicadesa! Preciòs!
    Petons. Sílvia

    ResponderEliminar