A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





martes, 26 de julio de 2011

Tarjeta para Quim



Avui és Sant Joaquim i Santa Anna així que aquest any he volgut felicitar al meu cunyat d'una manera diferent. ¡Res de missatge al mòbil o al FB!



Hoy es San Joaquin y Santa Ana así que este año he querido felicitar a mi cuñado de una manera diferente. ¡Nada de mensajes en el móvil o en FB!




Com li agraden les motos doncs he escollit aquest paper amb un tricicle i la tarjeta petita a l'interior porta una vespa (ara m'en adono que no li he fet foto). Qui no ha pujat mai en una vespa!!!



Como le gustan las motos he escogido este papel que lleva un triciclo y la tarjetita interior lleva una vespa (ahora me doy cuenta que no le he hecho foto). Quién no se ha subido nunca a una vespa!!!





M'he adonat que fer una tarjeta masculina em costa una miqueta, és difícil no posar alguna flor o papallones...




Me he dado cuenta que hacer una tarjeta masculina me cuesta un poco, es dificil no colocar alguna flor o mariposas...





Moltes felicitats!! Muchas felicidades!!

13 comentarios:

  1. precios, com sempre.... Felicitats per a la teva filla

    carmen

    ResponderEliminar
  2. Molt xula.

    Felicitats per a l'Anna!!!!

    Petons,

    ResponderEliminar
  3. ja ja, diu que li resulta dificil fer una tarjeta masculina , ja pots estar contenta perque t'ha quedat molt be , a mi em resulta dificil hasta una de femenina

    felicita a l'Anna de la meva part

    roser

    ResponderEliminar
  4. Felicidades a Quim y felicidades a ti por lo preciosa que te ha quedado esa tarjeta. Un beso.

    ResponderEliminar
  5. t'ha quedat preciosa!!! ben segur que li ha encantat.
    pot ser que t'hagi costat, però ha quedat espectacular!!!un petonet a l'Anna de part meva.muuuuuuuuuuak.
    Bon dimarts!!!

    ResponderEliminar
  6. Montse dons te n'has sortit prou bé de fer una taja masculina. Tens raó que costa trobar papers que siguin adients per nois. T'ha quedat preciosa:
    Petons

    ResponderEliminar
  7. Jo també penso que t´en has sortit molt be, fent una tarjeta masculina.
    Es molt maca i mes personal que un SMS.

    ResponderEliminar
  8. Jo també penso que t´en has sortit molt be, fent una tarjeta masculina.
    Es molt maca i mes personal que un SMS.

    ResponderEliminar
  9. Moltes gràcies!! és un detall molt xulo. No m'ho esperava. Petons per tots.

    ResponderEliminar
  10. Realmente bonita y masculina te ha quedado esta tarjeta, me encanta.

    ResponderEliminar
  11. Es molt bonica Montse! es veritat que es mes dificil fer coses per ells, però ha quedat perfecte!
    Petons

    ResponderEliminar
  12. Lovely card !! I love the pocket inside.
    isa

    ResponderEliminar
  13. Una targeta genial !!! i molt masculina.
    M´agraden moltíssim els teus treballs.
    Enhorabona,

    ANNA

    ResponderEliminar