A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





viernes, 27 de junio de 2014

PROJECT LIFE: Viernes de retos en YoY Scrap






Un altra divendres de reptes al bloc de YoY Scrap! Vens? Aquesta vegada li toca al Project Life amb més pàgines d'abril: aquesta vegada Sant Jordi, el drac, el llibre i la rosa són els protagonistes de la meva pàgina. 

I ens agradaria moltíssim veure el teu! Si l'enllaces al bloc de YoY Scrap, pots tenir premi. T'esperem!


Otro viernes más de retos en YoY Scrap! Te vienes? Esta vez le toca al Project Life con más páginas de abril: esta vez Sant Jordi, el dragón, el libro y la rosa son los protagonistas de mi página.

Y nos encantaría ver el tuyo! Si lo enlazas al blog de YoY Scrap, quizás tengas premio. Te esperamos!




4 comentarios:

  1. Molt bonic, Montse!!!!. M'agrada molt la foto repetida en diferents tamanys (la de les cames). La paraula JOCS està retallada a mà??...es que m'ho ha semblat!
    Petonets i bon cap de setmana!

    Charo

    ResponderEliminar
  2. Una vegada més unes pàgines precioses... cada vegada m'agrada més el teu estil en aquest project life. M'encanta com combines les fotos amb els detallets... i és clar que tens una model espectacular! jeje. Petonets

    ResponderEliminar
  3. Genial!!! Me está encantando cómo te,está quedando tu PL. Besitos

    ResponderEliminar
  4. Unes pàgines molt maques i aquesta targeta de Sant Jordi és molt fineta !!!
    Petonets

    ResponderEliminar