A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





miércoles, 7 de enero de 2015

La estrella de Montse






S'ha acabat Nadal i avui molts de vosaltres torneu a la rutina, jo començaré demà però no sense abans ensenyar-vos la bonica estrella que em va fer arribar la Montse de "Bocins de paper, màgia i colors..." gràcies a l'intercanvi que va organitzar al seu bloc; amb ella el desig que -i aqui faig meves les seves paraules- la màgia us ompli cada dia d'aquest nou any.


Terminó la Navidad y hoy muchos de vosotros regresáis a la rutina, yo empezaré mañana pero no sin antes mostraros la preciosa estrella que me hizo llegar Montse de "Bocins de paper, màgia i colors..." gracias al intercambio que organizó en su blog; con ella mis deseos de que -y aquí hago mías sus palabras- la magia os llene cada día de este nuevo año.






Ha decorat l'entrada de casa meva tot i que l'estrella porta una cinta de puntes per poder penjar-la a l'arbre, aquest any les targetes han tingut un lloc privilegiat doncs es poden veure només d'entrar (donat que l'arbre és a la terrassa per motius logístics, les que teniu gats ja m'entendreu...)


Ha decorado la entrada de mi casa aunque la estrella lleva una cinta de encaje para poder colgarla en el árbol, este año las tarjetas han disfrutado de un lugar privilegiado pues lucen nada más entrar (dado que el árbol está ubicado en la terraza por motivos logísticos y las que tenéis gato seguro que me entenderéis...)





Gràcies Montse, per fer possible un any més aquest intercanvi!


8 comentarios:

  1. Aquesta targeta és preciosa!. La combinació kratf-marrons-blaus és de les meves preferides!
    Petonets!

    Charo

    ResponderEliminar
  2. Maquisima l´estrella, que tinguis molt bon any.

    ResponderEliminar
  3. Preciosa entrada :), m'alegro que t'hagi agradat, espero durant molts anys poder compartir aquest intercanvi amb tu. Un petonàs i moltes gràcies

    ResponderEliminar
  4. Es una estrella de lo mas original.
    un abrazo...

    ResponderEliminar
  5. Feliz año que no pude pasarme antes. Es una estrella preciosa :)

    ResponderEliminar