A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





domingo, 23 de agosto de 2015

Project Life: AGOSTO






M'he proposat posar-me al dia amb el PL, així que avui toca la pàgina que correspon a l'agost, quan vam ser de vacances a Luchon tot i que vam fer alguna escapada a Vielha a fer un pà amb tomàquet i embotit artesà de la zona, mmm... ¡no ens en vam poder estar!


Me he propuesto ponerme al día con el PL, así que hoy toca la página correspondiente a agosto, cuando estuvimos de vacaciones en Luchon aunque hicimos alguna escapada a Vielha para comer pan con tomate y embutido artesano de la zona, mmm... ¡no nos pudimos resistir!





He fet servir les targetes descarreglables de YoY Scrap, les targetes de muntanya que m'anaven de perles; els segells i la xapa també són de YoY.


He utilizado las tarjetas descargables de YoY Scrap, las tarjetas de montaña me iban de perlas; los sellos y la chapa también son de YoY.


¡Hasta pronto!

Montse 

3 comentarios:

  1. T'has posat ràpidament al dia si ja estàs fent l'agost! :). M'encanten aquestes targetes (per no dir les fotos, of course!!). Un petonàs

    ResponderEliminar
  2. Em segueixen fent enveja amb el PL! però tinc l'esperança d'algun dia començar-lo!! m'encanten les pàgines que fas!!

    ResponderEliminar