A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





miércoles, 19 de julio de 2017

UN Mini album muy mini


Ja sóc aqui una altra vegada!

Com em va sobrar paper de decoupage de la caseta d'ocells que us vaig ensenyar en aquesta entrada, amb una targeta americana he fet un mini àlbum molt petitó. 

La portada i contraportada és el tag doblegat per la meitat decorat amb la tècnica del decoupage, a l'interior papers lligats amb fil d'enquadernar, un eyelet de llautó, restes de material que tenia guardades, tintes i ¡ja ho tenim!

La inspiració per fer aquest mini l'he tret d'aqui 







Ya estoy por aquí otra vez!

Como me sobró paper de decoupage de la casita de pájaros que os enseñé en esta entrada, con una tarjeta americana he hecho un mini álbum muy pequeñito.

La portada y contraportada es el tag doblado por la mitad decorado con la técnica del decoupage, papeles encuadernados con hilo marrón, un eyelet de latón, restos de material que guardaba, tintas y !ya lo tenemos!

La inspiración para crear este mini la encontré aquí


Hasta la próxima!



3 comentarios:

  1. Quina il·lusió tornar-te a veure per aquí!!! i a més amb un mini molt al teu estil, dolç i senzill. Et vaig enyorar en el meu intercanvi nadalenc, espero que ara publiquis cosetes més sovint, que tenim moltes ganes de veure-les! Petonets i bon estiu!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Montse!!! Aquest Nadal vaig fallar, la veritat és que no hem conecto massa al bloc i s'hem va passar ¡aiiii! Petonets i bon estiu per tu també!

      Eliminar