A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





sábado, 16 de septiembre de 2017

SMASH con "Corazones"







Amb l'arribada de setembre i la tornada a l'escola, Elena de Pega, papel o tijeras torna amb el Smash Book i ens repta cada setmana amb una temàtica diferent. ¿Que si m'agrada? Doncs sí. 

L'únic dubte que tenia era si reprendre el smash que havia aparcat fa temps o comprar-ne un de nou, però finalment el "seny" s'ha imposat i continuo amb el que ha tenia un pèl abandonat (igual que el blog...). Si punxes sobre el seu nom, l'enllaç et portarà a la seva web amb tota la informació.



Con la llegada de septiembre y la vuelta al cole, Elena de Pega, papel o tijeras vuelve con el Smash Book y nos reta cada semana con un tema diferente. ¿Que si me gusta? Pues claro.

La única duda que tenía era si retomar el smash que aparqué hace tiempo o comprar otro, pero al final ganó la "sensatez" y continúo con el que tenía un poco abandonado (igual que el blog...). Si pinchas sobre su nombre, el enlace te llevará a su web con toda la información.





Aquesta setmana el tema és "Cors" i aqui la meva doble pàgina dedicada a la princesa de la casa.

Ah, i que consti que comprar-ne un de nou no està descartat, però no ho digueu a ningú, shhhhh... ;DDD



Esta primera semana el tema es "Corazones" y aquí está mi doble página dedicada a la princesa de la casa.

Ah, y que comprar uno nuevo no está descartado, pero no se lo digáis a nadie, shhhhh.... ;DDD


¡Hasta pronto!









2 comentarios:

  1. Molt xula la pàgina, Montse!!!. Jo també participo però, per ara pujo la meva interpretació al meu twitter personal (de fet, acabo de pujar la d'ahir divendres fa uns moments). No descarto fer una entrada mensual al meu blog per tal de posar tots els treballs d'aquell mes allà.
    Jo utilitzo un mini àlbum que tenia abandonat que té les cartolines negres per dintre i hi pego la meva pàgina corresponent.
    Petonets, bon cap de setmana i molt contenta de veure't al teu blog!

    Charo

    ResponderEliminar