A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





lunes, 25 de octubre de 2010

Ratoncito Pérez

Aprofitant restes de feltre que tenia d'una disfressa
que vaig fer a la meva filla quan anava a l'escola bressol,
he fet aquesta rateta i ella ja l'ha posat a la seva habitació,
esperant impacient el moment de canviar una denteta
per un bonic regal.

Aprovechando restos de fieltro que tenia de un disfraz
que hice a mi hija cuando iba a la guarderia,
he hecho esta ratoncita y ella ya ha colocado en su habitación,
esperando ansiosa el momento de cambiar un dientecito
por un bonito regalo.



Havia vist el tutorial al blog de Chelo i ha quedat així.

Habia visto el tutorial en el blog de Chelo y ha quedado así.


Espero que os guste! Chelo, un fuerte abrazo!



9 comentarios:

  1. ¡Ha quedado monísima, Montse! Seguro que tu nena estará encantada ♥ Petonets de dilluns (^^)

    ResponderEliminar
  2. Si que es macu si ,jo encara el tinc que fer,enfin un dia o altre el fare.
    Canvi de fondo ehhhhh ,macu aqueest tambe.
    roser
    dimecres ens veiem,

    ResponderEliminar
  3. Mira, de feltre no les havia vist, jo les vaig fer de roba, i la veritatm així queden ben maques.

    ResponderEliminar
  4. que monoooooooo!!!! això em fa recordar que jo també he de fer un per el meu nebot .....

    petons :))

    ResponderEliminar
  5. Una rateta molt simpatica , sempre tan enfeinda deixant regals e il.lusions.

    Petons , Anna

    ResponderEliminar
  6. Una ratoncita preciosa, gracias por tus visitas y tus comentarios en mi blog, me encanta poder compartir todo esto que me gusta con tanta gente y aprender tanto. Un beso.

    ResponderEliminar
  7. Hola Montse!

    He vingut a fer una volteta pel teu blog i he vist un munt de coses maques. La rateta t'ha quedat molt graciosa i el quaker m'ha agradat molt.

    Gracies per les teves visites i els teus comentaris, tornaré!

    Anna

    ResponderEliminar
  8. Pero que salada te ha quedado toda rosita, vaya éxito que habrás tenido.
    Besos

    ResponderEliminar
  9. Hola Montse.. preciosos todos tus trabajos !! muy finos tus bordados !! besitos desde Argentina

    ResponderEliminar