A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





viernes, 18 de marzo de 2011

Siguiendo a Tim Holtz


Tim Holtz ens ensenya com fer un "Valentine mini book" en el seu blog, cliqueu aqui i ho trobareu. Em va agradar tant que vaig provar de fer-lo, encara que aquest mini tant pot servir per Sant Valentí com per a qualsevol altre ocasió.

Tim Holtz nos enseña como hacer un "Valentine mini book" en su blog, clicando aquí lo encontraréis. Me gustó tanto que quise probar, aunque este mini vale tanto para San Valentín como en cualquier otra ocasión.



Fa 7,5 x 7,5 cm. és molt petit, no he posat cap fotografia, per que no sé encara si el guardaré per regalar o me'l quedaré per mi.

Sus medidas son 7,5 x 7,5 cm, es muy pequeño, no he puesto ninguna foto pues todavía no sé si lo guardaré para regalar o me lo quedaré para mí.

Porta algun detall decoratiu a cada pàgina però sense carregar-lo molt, fins que no sàpiga el seu destí definitiu. Sobretot embós, una cinta d'organça, una flor en paper...

Lleva algun detalle decorativo en cada página pero sin recargarlo mucho, hasta que no sepa su destino definitivo. Sobre todo embossing, una cinta de organza, una flor de papel, ...


Espero que us agradi!! Bon cap de setmana!

16 comentarios:

  1. ¡Qué monada, Montse!Te ha quedado estupendo y es un acierto poner poca cosilla hasta que decidas qué vas a hacer con él o de qué tema van a ser las fotos. De todos modos, para gustos colores. A veces veo trabajos muy decorados que me gustan -sobre todo cuando son vintage- pero luego al hacer los míos... casi siempre prefiero quedarme con un estilo más simple.
    ¡Ole por ti! ¡Me encanta cómo te lanzas a hacer cosas nuevas! Petonets ♥
    (Esta tarde te cae mail) ;)

    ResponderEliminar
  2. T'ha quedat preciós Montse! m'encanta.
    petonets

    Helena

    ResponderEliminar
  3. QUE GUAI, A MES A MES ES POLIVALENT, POT FER.SE SERVIR PER DIFERENTS DADES.
    El link en catala no funciona,revise'l
    dema treballo i dilluns tambe. ens veiem dilluns
    roser

    ResponderEliminar
  4. Quina cosa tan mona...
    Y perque no tinc temps (de veritat), que si no....
    Petons

    ResponderEliminar
  5. T'ha quedat preciós ¡¡¡ Ja estas feta tota una profesional del Scrap ¡¡¡.
    Petons

    ResponderEliminar
  6. Quina preciositat!! És monissim!! Tan petitet, i com tu dius sencill, pero el trobo molt elegant.
    Si finalment el regales, quedaras mooolt bé!
    Bon cap de setmana
    Ptnts


    PS: T'has cambiat la imatge del perfil??

    ResponderEliminar
  7. T'ha quedat moníssim, i molt ben treballat !!! I si no ho tens molt clar millor esperar a les fotos per acabar-ho però no sé jo crec que te'l quedaràs jejejeje.

    Petonets

    ResponderEliminar
  8. Quines coses més maques que fas!! M'ha agradat el video perquè t'ensenya la técnica i la resta és imaginació ... i molt bon gust en el teu cas.
    Ptnets. Mercè

    ResponderEliminar
  9. Quina pasada Montse , m'encanta , quina llastima que no se fer aquesta tecnica ,perque es fan coses precioses .

    Petons , Anna

    ResponderEliminar
  10. Oh Montse! m'encanta. Es una cucada. Has utilitzat cartrò? Jo vaig fer algo similar amb la ajuda de la meva germana, per fer-li un regal a una mesra dels meus fills que marxava i li va agradar molt! (A la página de Canon Creative park)
    Sigui per qui sigui, segur que li encanta.

    ResponderEliminar
  11. Molt maco Montse, amb molt gust com sempre.

    ResponderEliminar
  12. Felicitats Montse es precios¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  13. Hola Montse:

    Ara no tinc gaire temps per navegar, però de tant en tant faig una escapadeta. Acabo de veure tots els teus ultims treballs, veig que estàs molt aficionada al scrap i les targetes, no m'extranya, et queden maquíssimes.

    Per cert, molt maca la boina!!

    Petons,

    Anna

    ResponderEliminar
  14. Montse una labor genial me parece precioso y además primorosa. Felicidades.

    Besos Nieves.

    ResponderEliminar