A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





viernes, 4 de noviembre de 2011

Una caja para regalar


Per donar el xal que us vaig ensenyar aqui volia una caixa de la mateixa tonalitat, però en tenir-la a les mans era massa fosca així que l'he decorat una mica.

Para entregar el chal que os mostré aquí quería una caja en la misma tonalidad, pero al tenerla en mis manos me pareció demasiado oscura así que la he decorado un poco.



Mantenint el color cafè que m'agrada molt, un paper decorat, tinta distress, entredós, cinta, unes papallones troquelades regal de l'Anna en un intercanvi que vam fer, segells. una enorme flor blanca a ganxet y per suposat, la seva inicial en un costat.

Manteniendo el color café que me gusta mucho, papel decorado, tinta distress, entredós, cinta, unas mariposas troqueladas regalo de Anna en un intercambio que hicimos, sellos, una enorme flor blanca a ganchillo y por supuesto, su inicial en una esquina.


Ja li he donat i com no s'ho esperava va ser molt divertit, en veure'm entrar per la porta amb la capsa em va dir de broma: "¿que m'has comprat?", no us imagineu la cara de sorpresa quan li vaig dir que era per a ella, no se ho creia. I avui, amb el temps que està fent, ideal per estrenar-lo!

Bon cap de setmana!

Ya se lo he dado y como no se lo esperaba fue muy divertido, porque al verme entrar por la puerta con la caja me dijo de broma: ¿qué me has comprado?, no os imagináis la cara de sorpresa cuando le dije que era para ella, no se lo creía. Y hoy, con el tiempecito que esta haciendo, ideal para estrenarlo!

Feliz finde!

18 comentarios:

  1. es PRECIOSSSSSSA!!!! m'encanta el resultat!!


    molt bon cap de setmana !!

    ResponderEliminar
  2. Ohhhh Montse, pues yo tambien quedaria aturdida con este regalo tan precioso!!!!!que bien combinas materiale y colores!!!!
    Te felicito, que trabajo bello!!!

    ResponderEliminar
  3. Això si que es personalitzar el regal.
    Quina creativitat.
    Bon cap de setman

    ResponderEliminar
  4. El chal era bonito, pero es que la caja ha sido la guinda del pastel, me encanta ese "rollo vintage" porque le da elegancia. Saludos

    ResponderEliminar
  5. T'ha quedat preciosa!!!aquest tons m'encanten!!petonets

    ResponderEliminar
  6. Aquesta capsa e suna cucada. Ja m'inmagina la cara de la teva amiga... si ja deu haber trobat preciosa la caixa, es deu haber quedat bocabadada quan ha vist el xal.
    Que millor dia que avui per estrenar-lo
    Petons

    ResponderEliminar
  7. Què maca!!! la capsa i el què conté. Sempre és especial rebre regals tan personalitzats i amb tant de "carinyo". Un petonet

    ResponderEliminar
  8. Quantes emocions!! Que maco poder-les gaudir, es nota que la caixa l'has fet ambb molt de carinyo, bé com tot el que fas!
    Bon cap de Setmana

    ResponderEliminar
  9. Un regal preciós , m'agrada el detall de la flor de ganxet , que contenta deu d'estar la teva amiga

    Petons , Anna

    ResponderEliminar
  10. Hola Montse...

    T'ha quedat realmente preciosa i molt elegant!

    ResponderEliminar
  11. que maca t'ha quedat! quin gust que tens!!!
    un petó i bon cap de setmana.

    ResponderEliminar
  12. que be que a quedat aquesta caixa , m'agrada molt l'ideia. El meu cap ja va a 100 per hora ,pensant on puc conseguir caixes d'aquestes, perque segur que alguna fare.

    roser

    ResponderEliminar
  13. Montse admiro el teu bon gust, es nota en tot el que fas, és tan delicat. Per si no ha quedat clar m'encanta !!!

    Petonets,

    ResponderEliminar
  14. Què maca! Delicada, elegant, com sempre!
    Petons. Sílvia

    ResponderEliminar
  15. Creo que ya más no se puede pedir, un chal precioso y una caja tan bonita para guardar esas cosas especiales, nuestros pequeños-grandes tesoros, creo que tu compañera se va a poner contentísima. Un beso grande.

    ResponderEliminar
  16. Qué maravilla! Eso es como recibir dos regalos... Besos.

    ResponderEliminar