A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





domingo, 20 de julio de 2014

PROJECT LIFE: Mayo






El meu project life avança!! 

Les nenes de YoY Scrap em van fer arribar l'última novetat que han tret al mercat -¡quina ill.lusió quan vaig obrir la bústia!- i no he pogut resistir-me a probar-los de seguida. Els seus cartonets són preciosos: els he pintat amb tinta distress, amb pintura acrilica i al natural també queden genials.



Mi project life avanza!! 

Las chicas de YoY Scrap me hicieron llegar lo último que han sacado al mercado -¡qué ilusión cuando abrí el buzón!- y no he podido resistir probarlos inmediatamente. Los cartones son preciosos: los he pintado con tinta distress, con pintura acrílica y al natural también quedan geniales.



No te olvides que este próximo viernes hay reto de Project Life!! Te esperamos!!


3 comentarios:

  1. M'encanta veure com avança el teu PL, tots els detallets són preciosos!

    ResponderEliminar
  2. Maquísim, Montse!. M'agrada molt els papers utilitzats (els trobo dolços) i també la fusta de tota la setmana!
    Petonets!

    Charo

    ResponderEliminar
  3. Ohhhhhh, quina pàgina més dolça!!! Definitivament ets la reina del PL (i de la càmera!! tens fotos precioses!!). M'encanta com combines les fotos amb tots els detallets! Un petonàs

    ResponderEliminar