A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





sábado, 17 de octubre de 2015

Una vida llena de música





El dia que va nèixer la meva filla, un amic ens va enviar un missatge al mòbil felicitant-nos i ens deia molt carinyosament (fent referència a la professió del meu marit que és tècnic de so i il.luminació) que la nostra filla tindria "una vida plena de música". Va ser dels missatges que més em va emocionar i que encara avui recordo amb detall.

Ben poc ens imaginàvem aleshores que amb 4 anyets el seu CD preferit era dels tres tenors -Luciano Pavarotti, Plácido Domingo i Josep Carreras-, que ens demanaria estudiar música i que seria ella que ens ompliria la nostra amb la seva música.

El proper 25 de novembre farà 11 anys i estudia tercer de música tot i que ara no escolta els tres tenors, clar...




El día que nació mi hija, un amigo nos mandó un mensaje al móvil felicitándonos y nos dijo muy cariñosamente (refiriéndose a la profesión de mi marido que es técnico de sonido e iluminación) que nuestra hija tendría "una vida llena de música". Fue de los mensajes que más me emocionó y que todavía hoy recuerdo con detalle.

Bien poco imaginábamos entonces que con 4 añitos su CD preferido era de los tres tenores -Luciano Pavarotti, Plácido Domingo y Josep Carreras-, que nos pediría estudiar música y que sería ella la nos llenaría la nuestra con su música.

El próximo 25 de noviembre cumplirá 11 años y cursa tercero de música aunque ahora no escucha a los tres tenores, claro...




2 comentarios:

  1. Que maco el missatge de quan va néixer la teva filla i que premonitori sembla ara per part de qui us el va enviar! Suposo que preparant ja la festa tot i que quedi quasi un mes!

    ResponderEliminar