A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





sábado, 19 de diciembre de 2015

Tarjeta Navideña para Montse





Cada any la Montse de "Bocins de paper" ens proposa un intercanvi de postals de Nadal que per mi ja s'ha convertit en una cita a la que no puc faltar. Encara que ara faig poquet scrap sé que quan m'hi poso gaudeixo moltíssim aquella estona i en rebre la seva targeta m'emociona encara més.


Cada año Montse de "Bocins de paper" nos propone un intercambio de postales navideñas que para mí ya se ha convertido en una cita a la que no puedo faltar. Aunque ahora dedique poco tiempo al scrap sé que cuando me pongo disfruto muchísimo de ese ratito y al recibir su tarjeta me emociona aún más.






Des d'aqui donar-te les gràcies per organitzar un any més aquest intercanvi -sé que vas justa de temps...- i desitjar-te tot el millor de món.


Desde aquí te doy las gracias por organizar un año más este intercambio -sé que dispones de poco tiempo...- y te deseo lo mejor del mundo.






El mateix us dic els qui passeu per aqui a veure'm, els meus millors desitjos són per vosaltres. Ens veiem d'aqui a poquet!


Lo mismo os digo a los que pasáis a verme por aquí, mis mejores deseos son para vosotros. Nos vemos dentro de poco!!!




"Hasta que uno no sienta la verdadera alegría de Navidad, no existe. Todo lo demás es apariencia. Porque no son los adornos, no es la nieve, no es el árbol ni la chimenea. La Navidad es el calor que vuelve al corazón de las personas, la generosidad compartida con otros y la esperanza de seguir adelante." 







2 comentarios:

  1. Ai, quina targeta més maca!!!!. És xulísima!!!. I ja veig que totes la decorem per darrera!!jajajajajaja
    Petonets i bones festes de tot cor!

    Charo

    ResponderEliminar
  2. Aish... què maca!!! va ser la primera en arribar a casa i no saps la il·lusió que em va fer!!!! com sempre és perfecta la miris per on la miris i té aquell toc especial tan teu, molt dolça... en fi... que espero que no faltis mai a la "cita". Espero que la meva hagi arribat i si no és així si més no que quan arribi sentis el "carinyo" que també he posat en ella. Un petonàs i bones festes (i moltes gràcies, of course!)

    ResponderEliminar