A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





domingo, 10 de junio de 2018

LLeTREs que expliquen històries







L'arribada d'un infant a les nostres vides ens omple de llum, de ilusions renovades, de noves idees i de grans projectes. Aquest ha estat un treball fet a foc lent per que sigui tal i com les persones més properes a la petita de la casa ho han pensat des del cor i l'estima més profunda.


La llegada de un recién nacido a nuestras vidas nos llena de luz, de ilusiones renovadas, de nuevas ideas y de grandes proyectos. Éste ha sido un trabajo hecho a fuego lento para que sea tal y como las personas más cercanas a la pequeña han pensado desde el corazón y el amor más profundo.








Estic molt contenta d'haver participat d'alguna manera en aquest gran projecte i haver implicat també la meva filla, que ha gravat i editat aquest bonic video:


Estoy muy contenta de haber participado de alguna manera en este gran proyecto y también implicado a mi hija, que ha grabado y editado este bonito video:






Només ens queda desitjar-los ¡moltes felicitats àvia Montse i família!







1 comentario:

  1. Me encantan las letras, sirven para tantos trabajos!! poder personalizarlos con ellas está genial, bss

    ResponderEliminar