A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





viernes, 11 de febrero de 2011

Flores de seda



Una mostra de les flors de seda que vaig fer en diferents colors al taller dels dilluns; havia de ser una agulla de pit però en veure aquest jerro a casa em va sorgir la idea. Està al menjador, plè de pedretes de riu, però em venia de gust canviar una mica, vet aquí que les hi vaig posar i no em desagrada gens.

Una muestra de las flores de seda que hice en diferentes colores en el taller de los lunes; tenía que ser un broche pero al ver este jarrón en casa me surgió la idea. Está en el comedor, lleno de piedrecitas de río, pero me apetecía cambiar un poco, las coloqué en su interior y me gusta el resultado.

Feliz fin de semana!


12 comentarios:

  1. pues la veritat es que hi fan molt de goix. me les hauras d'ensenyar a fer, pues un cop les vaig oler fer i no hi va haver manera de que em quedesin be esclar que era roba de cutó i potser em seda em sortirien be. roser

    ResponderEliminar
  2. Es una bonica idea!. Vaig estar a un hotel d'Andorra que estava ple de jerros com aquest (o semblants) i estaven plens de esquelles vermelles (era pels volts del Nadal) i ja em va agradar molt. Suposo que es el color el que els fa vistosos, però es que les flors de seda són molt maques.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  3. ES genial!! Molt bona idea!! I a mes queden bé a un jerro com el teu, pero si es una mica mes baixet també quedaria bé.
    Semblen de veritat, jajaja
    Una Abraçada

    ResponderEliminar
  4. No sé què tal estaria el gerro amb les pedretes, però amb aquestes flors està preciós!
    Ptns!

    ResponderEliminar
  5. Són molt boniques i donen un toc molt elegant.
    Ptnets. Mercè.

    ResponderEliminar
  6. Sabia que feies aquestes flors i tenia moltes ganes de veure-les, m'encanten i quedan genials per decoració .

    Petons , Anna

    ResponderEliminar
  7. Montse son precioses!! i el lloc qu'has elegit es genial, de fet, m'has donat una boníssima idea per el meu dormitori. M'haurás d'explicar com es fan!!!
    Petons i bon diumenge.

    ResponderEliminar
  8. Hola Montse, t'han quedat força bé! em sembla una gran idea de decoració. El felicito.
    Feliç diumenge!

    ResponderEliminar