A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





miércoles, 16 de febrero de 2011

Taller sábado 12 de febrero


Aquest dissabte passat Len ens va donar un altre taller,
aquesta vegada era una llibreta a l'estil patch.

Este sábado pasado, Len nos dió otro taller,
esta vez era una libreta al estilo patch.


Aquí podeu veure un detall simulant la tècnica "Log Cabin", que a mi m'agrada molt. Se'm va ocórrer en arribar a casa i vaig provar de fer-ho.

Aquí podeis ver un detalle simulando la técnica "Log Cabin", que a mi me gusta mucho. Se me ocurrió al llegar a casa y quise probar como quedaba.


No vam tenir temps de acabar-la del tot, però varem marxar gairebé amb la llibreta acabada.
Aquests quadrats són butxaques per guardar notes, tarjetes o el que se'ns ocurreixi.

No tuvimos tiempo de terminarla, pero nos fuimos con la libreta prácticamente acabada.
Estos cuadrados son bolsillos para guardar notas, tarjetas o lo que se nos ocurra.


I sincerament, em van encantar els papers que van escollir per a nosaltres, hi havia els que combinaven amb marró, que és els que jo vaig triar i podeu veure a les fotografies, també els que lligaven amb el gris eren genials.

Y sinceramente, me encantaron los papeles que escogieron para nosotras, había los que combinaban con marrón, que son lo que elegí y podéis ver en las fotografías, también los que coordinaban con gris eran geniales.

I aquí podeu veure el detall del darrere del "Log Cabin" imitant la part del darrere d'un quilt, només vaig estampar un segell de cors i amb rotulador blanc dibuixades les puntades de l'encoixinat, igual que la llibreta. Vam treballar molt i ens ho vam passar d'allò més bé.

Y aquí podeis ver el detalle de la parte posterior del "Log Cabin" imitando la trasera de un quilt, sólo estampé un sello de corazones y con rotulador blanco pinté las puntadas del acolchado, igual que en la libreta. Trabajamos mucho y nos lo pasamos muy bien.

Hasta pronto, gracias por estar ahi!!



10 comentarios:

  1. Veig que has posat els ultims detalls, queda molt maca. Jo no hi he fet res mes.Ens van quedar molt be i em va agradar molt el taller , segur qe repetire. roser

    ResponderEliminar
  2. Estic molt contenta que disfrutessiu amb el taller, us van quedar unes llibretes precioses!!!
    Montse la teva IMPRESSIONANT.
    un petonet i fins la próxima.

    Helena

    ResponderEliminar
  3. m,ho habies explicat però no pensaba que sigués tan maco, m'encanta. El log cabin..........., una passada. He quedat molt impressionada.
    Ptns

    ResponderEliminar
  4. m'encanta com et queden aquest treballs....

    petons

    carmen

    ResponderEliminar
  5. Hola Montse, t'ha quedat molt bonica i els colors preciosos. M'està encantant aquesta técnica que estic descobrint amb els teus treballs que ens ensenyes. Ptnets.
    Mercè

    ResponderEliminar
  6. Tal com t´ha quedat, es nota que hi vas disfrutar, t´ha quedat molt maca.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  7. Una llibreta molt maca, i el logcabin de la tapa de darrera es genial .

    Petons , Anna

    ResponderEliminar
  8. Quina monada de llibreta !!! Molt però que molt maca. S'et veu molt detallista ehhh. M'agrada !!


    Petonets

    ResponderEliminar
  9. És una passada! Què bonica! I aquests papers m'agaden també moltíssim!

    ResponderEliminar