A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





sábado, 3 de marzo de 2012

Un regal per la Bruna


La Raquel, per mitjà del seu blog, comparteix una mica amb nosaltres trossets de la seva vida: la seva passió per al  patchwork, els seus projectes, imatges del seu jardí,... i ara també les seves il.lusions de ser mare.

Raquel, a través de su blog, comparte un poco con nosotras trocitos de su vida: su pasión por el patchwork, sus proyectos, imagenes de su jardin,... y ahora también sus ilusiones de ser madre.


Cosir, cosir, no li podia cosir res, ella en sap molt més que jo i a més, treballant i amb una petita a casa haig de robar temps al temps i qualsevol projecte s'em fa etern. Així que vaig pensar que un mini-àlbum seria bona idea, personal i diferent.

Coser, coser, no podia coser nada, ella sabe mucho más que yo y además, trabajando y con una pequeña en casa he de robar tiempo al tiempo, cualquier proyecto se me hace eterno. Así que pensé que un mini-álbum sería buena idea, personal y diferente.




No l'he decorat gaire, deixant espai i així ells, els pares, poden acabar d'omplir-lo, a més a més de les fotos, amb petites coses seves, records més personals al seu gust.

No lo he decorado mucho, dejando espacio y así ellos, los papás, pueden llenarlo además de con fotos, con pequeñas cosas suyas, recuerdos más personales a su gusto.





Les portades estan folrades amb cardstock blanc amb volutes i amb  tela adhesiva vichy rosa   de Daily Like a la part de darrera. L'interior de les dues portades està fet amb whasi tape de dos classes, que combinen entre si. Un parell de butxaques per guardar aquells petits detallets, un tag petitet amb un segell embossat en blanc, cintes, butons, segells estampats amb Distress Victorian Velvet i Shabby Shutters, i enquadernat amb la Cinch.


Las portadas están forradas con cardstock blanco con volutas y con tela adhesiva vichy rosa de Daily Like en la parte trasera. El interior de las dos portadas está hecho con whasi tape de dos clases, combinados entre si. Un par de bolsillos para guardar pequeños detalles, un tag pequeñito que lleva un sello embosado en blanco, botones, sellos estampados con Distress  Victorian Velvet y Shabby Shutters, y encuadernado con la Cinch.



Les lletres de la portada amb el nom i el tag van ser un regal de Maria en l'intercanvi de Nadal, que per cert es va perdre i ella, molt generosament em va tornar a enviar una altra postal i un munt de coses de scrap. Us ho vaig explicar aqui.


Las letras de la portada con su nombre y el tag fueron un regalo de Maria en el intercambio de Navidad, que por cierto se perdió y ella, muy generosamente me volvió a enviar otra vez la tarjeta y un montón de cositas de scrap. Os lo contaba aquí.






He gaudit fent-lo i sé que els ha fet il.lusió, ara ells disfruten d'una nova etapa de la vida que d'aquí a poquet es farà del tot realitat. Gaudiu-la intensament!!!!

He disfrutado haciendolo y sé que les ha hecho ilusión, ahora disfrutan de una nueva etapa de la vida que pronto se hará del todo realidad. Disfrutadla intensamente!!!


Y para todas os deseo un feliz fin de semana, nos vemos pronto!!!!

17 comentarios:

  1. Montse!!
    Ha estat un detall molt emocionant, i és que pensar que has estat totes aquelles hores fent una coseta per la meva Bruna . . . m'emociona enormenent. A més es tan maco!!
    Ahir van venir unes amigues (totes elles també embarassades) i es van enamorar del teu album, tinc una llista de peticions, jajaja!
    Una Abraçada molt forta
    R+B

    ResponderEliminar
  2. Un detall molt bonic, un mini molt delicat i elegant. Una preciosa manera. Segur que li agradarà molt. Un petó.

    ResponderEliminar
  3. Un regalet molt bonic per la BRUNA.

    Un petonet.

    Olga

    ResponderEliminar
  4. És molt bonic i delicat. M'ha agradat molt!


    Un petó!


    Charo

    ResponderEliminar
  5. presios, un detall maquisim desde el començament fins el final7. tot esta molt ben pensat i posat

    roser

    ResponderEliminar
  6. T'ha quedat molt dolç! M'encanta la combinació dels washi tapes... jo m'hi estic enganxant!!! Un petonet

    ResponderEliminar
  7. Montse, t'ha quedat molt finet, propi per una bebita moníssima que serà la Bruna.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  8. Te ha quedado un álbum precioso, es un detalle divino, como no les va ha gustar!!!!

    ResponderEliminar
  9. Precios Montse, i molt delicat tens molt de gust.
    Bona semana

    ResponderEliminar
  10. Que bonic Montse!!!! , es tot un detall , que contenta deu estar la Raquel !!!

    Una abraçada , Anna

    ResponderEliminar
  11. Un detall molt bonic, delicat i alhora alegre! Genial!
    Petons. Sílvia

    ResponderEliminar
  12. sempre em quedo amb la boca oberta veient els teus treballs!!!!
    senzillament preciós!!
    petons
    carmen

    ResponderEliminar
  13. Sencillamente elegante y precioso sin mas.
    Besos

    ResponderEliminar
  14. Vaja regal mes preciós!! la mena de regal que a mi m'hauría emocionat!! jo guardo amb molta il.lusió els albums que vaig fer per els meus tres fills, i de tant en tant els agrada mirar-los.
    Tota la felicitat del mon per la Bruna i la seva mamà!!

    ResponderEliminar
  15. Quin regal més bonic !!!
    T'ha quedat preciós !!

    Un petonet !

    ResponderEliminar
  16. Qué cosa más bonita!!!!. No me extraña nada que Raquel este tan contenta. Un besito

    ResponderEliminar