A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





viernes, 21 de diciembre de 2012

PELLIZCOS DE NAVIDAD



La Montse ens va proposar fer un intercanvi personal de tarjetes de Nadal. Aquesta tan bonica és el petit tresor que engalana la entrada de casa nostra. Original en la forma i dolça en colors, m'agrada tant!!! 

Montse nos propuso hacer un intercambio de tarjetas navideñas. Ésta tan bonita es el pequeño tesoro que engalana la entrada de nuestra casa. Original por su forma y dulce en colores, me gusta tanto!!!




Al darrera una butxaqueta amb una poesia i unes boniques paraules, d'aquelles que arriben al cor... Gràcies Montse!!!

Detrás un bolsillito con una poesia y unas bonitas palabras, de esas que llegan al corazón... Gracias Montse!!!

Edito: Per explicar-vos que la punta és de ganxet feta per la seva àvia, és minúscula i tan ben feta!!! d'un valor incalculable, el sentimental. Gràcies per compartir-ne un trosset amb mi, m'ha emocionat!

Edito: Para contaros que la puntilla es de ganchillo hecha por su abuela, minúscula y tan bien tejida!!! de un valor incalculable, el sentimental. Gracias por compartir un trocito conmigo, me ha emocionado!






12 comentarios:

  1. Gràcies a tu, per la teva postaleta (tinc pendent publicar-la) i per ser present sempre en les meves entrades amb els teus comentaris. Quan vaig tenir aquesta postal feta vaig pensar directament en tu, potser pels colors, vaig pensar que t'agradaria. M'alegra molt que així sigui. Un petonet i molt bon nadal!

    ResponderEliminar
  2. Son fantastics!!!m'agradam molt.

    Et desitjo un bone Nadal.

    Un petonet.

    Olga

    ResponderEliminar
  3. La punta es de ganxet.?
    Una combinació molt original i creativa.
    Molt bones Festes

    ResponderEliminar
  4. Postal!!!??? Però si és una obra d'art!!! Mare meva quina virgueri!
    M'encanta
    Un petonet

    ResponderEliminar
  5. Li diré a la Marta que sí, que és una punta de ganxet feta per la meva àvia :). A casa en tenim metres i metres que va deixar-nos... i la meva mare no sabia què fer-ne... així que una petiteta part me la vaig emportar per fer regalets especials... :)

    ResponderEliminar
  6. Montse es una preciositat !! Ve aqui haurem de felicitar a dues Montser , una per poder lluir aquesta meavella i a l'altre per haver-la fet:
    Petons i Bon Nadal.

    ResponderEliminar
  7. UNA TARJETA PRECIOSA , ELS COLORS , LES PUNTES...

    BON NADAL !!!!

    ‎.._██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
    ¯˜"*°••°*"˜¯`´¯˜"*°••°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°••°*"˜¯`´¯˜"*°

    ResponderEliminar
  8. es molt bonica!!! feu unes coses molt maques!!!!

    et desitjo un Bon Nadal!!! ens veiem al 2013...
    petons
    carmen

    ResponderEliminar
  9. Es una preciositat i quina harmonia de colors.
    Que passeu molt bones festes !!!

    ResponderEliminar
  10. Gràcies per el nou comentari :) sabia que ho valoraries :) Un petonet

    ResponderEliminar
  11. Quina postal més bonica i emotiva! I el detall de la punta és preciós.Tens raó, un autèntic tresor.
    Petons. Sílvia

    ResponderEliminar