A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





sábado, 9 de abril de 2011

Le Petit Monde de Jacqueline Morel




Faig anys al mes d'agost i l'any passat, en tornar jo a reprendre les meves labors, el meu marit em va regalar "uns quants llibres". D'entre ells un que havia estat fullejant al taller de Matilde per fer un quilt per a la meva filla: "Le Petit Monde" de Jaqueline Morel.


Cumplo años en el mes de agosto y el año pasado, al volver a retomar mis labores, mi marido me regaló "unos cuantos libros". Entre ellos uno que yo habia estado ojeando en el taller de Matilde para elaborar un quilt para mi hija: "Le Petit Monde" de Jaqueline Morel.



Les nines li agraden molt així que ella mateixa va triar les que més li agradaven del quilt "Sortie entre filles" d'aquest llibre. I al setembre la vaig començar.


Las muñecas le gustan mucho así que ella misma escogió las que más le gustaban del quilt "Sortie entre filles" de este libro. Y en septiembre la empecé.




Queda molta feina per fer però em venia de gust ensenyar-vos aquest petit trosset, que de mica en mica va agafant forma.

Queda mucho trabajo por hacer pero me apetecía enseñaros este trocito, que poco a poco está cogiendo forma.



Feliz fin de semana!

14 comentarios:

  1. Hola Montse!!
    Aquest llibre es una pasada!! Quin detall per part del teu home!! Noia, quina sort!
    T'esta quedant precios! Ple de detalls, fets amb molt de carinyo.
    Et felicito, una labor molt maca i segur que agradable de fer.
    Una Abraçada i bon cap de setmana

    ResponderEliminar
  2. Hola Montse!
    quina cucada... m'encanta!
    un petó.

    Helena

    ResponderEliminar
  3. Que envidia me da ver estas preciosidades tan perfectas!
    Siempre he soñado con hacerme alguna prenda, blusa, delantal , vestido o falda que contuviera detallines así.
    Me encanta!!!

    ResponderEliminar
  4. et quedará preciós....amb tants detallets!!!!

    un petonet
    carmen

    ResponderEliminar
  5. Es precios, Montse, m´encanten aquests detalls aplicats en combinació amb el brodat.
    Bon cap de setmana.

    ResponderEliminar
  6. que bé que t'esta quedat. L'anna deu eesta molt contenta. ja tinc ganes de veure'l acavat.
    roser

    ResponderEliminar
  7. Quina passada Montse, em sembla que et quedará preciós. Ens hauràs de anar ensenyant aquest quilt a mida que la feina avançi!!!
    Petons

    ResponderEliminar
  8. Qué bonito te está quedando y qué bien hecho!!
    Besos

    ResponderEliminar
  9. De momento te está quedando precioso, ya estoy deseando verlo todo. Muy bonitos los colores y el diseño. Un beso grande.

    ResponderEliminar
  10. Monte veien aqueste peit trosset,ja et dic que et quedara preciós.
    Ja anirem veien el avenços.
    Petons

    ResponderEliminar
  11. El llibre es preciós ,jo també el vaig mirar al taller de la Mati i em va agradar molt , et quedarà un quilt molt bonic , m'encanta combinar l'apliqué amb brodats .

    Petons , Anna

    ResponderEliminar
  12. T'està quedant molt bonic, els acabats perfectes y el brodat preciós. La Matilde té llibres molt bonics.. una temptació.
    Ptns. Mercè

    ResponderEliminar