A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





viernes, 22 de julio de 2011

Bordando para una amiga




Fa uns dies va ser l'aniversari d'una amiga així que amb temps em vaig posar a brodar un mini hardanger que posaria en un coixí fet amb teles de patchwork i farcit de lavanda. El botó va ser un regal seu i el vaig trobar ideal per posar-lo aqui, no us sembla?


Hace unos dias fue el aniversario de una amiga así que con antelación me puse a bordar un mini hardanger que colocaría en un cojín hecho con telas de patchwork y relleno de lavanda. El botón fue un regalo que ella me hizo y me pareció ideal colocarlo aquí, no os parece?



Com últimament em dedico més a escrapejar que a bordar, no podia faltar una cistelleta per al coixí i una tarjeta de felicitació, tot en les mateixes tonalitats marrons, morats i una mica de blanc.


Como últimamente me dedico mucho más a scrapear que a bordar, no podía faltar una cestita para el cojín y una felicitación, todo en los mismos tonos marrones, morados y un poco de blanco.



Encara que ella ho ha rebut per separat, la tarjeta per correu per que la tingués a les seves mans en el seu dia i el coixí li vaig donar jo després, en ocasió de retrobar-nos, aqui podeu veure tot el conjunt.


Aunque ella lo ha recibido por separado, la tarjeta por correo para que la tuviera en sus manos en su día y el cojín se lo dí después, en ocasión de un reencuentro, aquí podéis ver todo el conjunto.






La part interior de la tarjeta on anaven unes carinyoses paraules de felicitació...que queden entre nosaltres.



En la parte interior de la tarjeta puse unas cariñosas palabras de felicitación...que quedan entre nosotras.






Com anècdota us explico que el brodat porta per nom "Celebración" i és un disseny de Mamen del blog "El goce de la aguja y el pincel", encara que vaig obviar una part per acomodar-ho al coixí. Passejeu pel seu blog i veureu verdaderes meravelles!



Como anécdota os cuento que el bordado lleva por nombre "Celebración" y es un diseño de Mamen del blog "El goce de la aguja y el pincel", aunque obvié una parte para acomodarlo al cojín. Pasead por su blog y veréis verdaderas maravillas!



Gracias por leer hasta aquí, os deseo un feliz fin de semana!!!

7 comentarios:

  1. Uns detalls molt macos, Montse, d´una una gran creativitat.
    Bon cap de setmana.

    ResponderEliminar
  2. quina sort que te la teva amiga... es tot precios!!!!

    petonets i bon cap de setmana

    ResponderEliminar
  3. Quin regal mes bonic Montse! el coixinet es preciós però realment dona el cop amb la capseta i la felicitació!! Aixó es el que jo en dic un regal per guardar! dels que tenen història vaja...
    Petons

    ResponderEliminar
  4. tot tan ben coordinat i tant macu.
    el coixí es presios.
    es veritat que veig que et decantes molt per l'scrap, es veu que hi disfrutes molt

    roser

    ResponderEliminar
  5. El coixí és una passada! i la targeta i el cistellet pteciosos!
    Ptns!

    ResponderEliminar
  6. ¡No os imagináis lo bonito que es cuando lo tenéis en la mano! Mil gracias, Montse ♥ Por cierto, ahora que lo has publicado, he puesto enlace en el post porque mis fotos no le hacen justicia ¡Si hasta me olvidé de la cajitaaa! (^^) El color de la felicitación y la textura, son una preciosidad y lo mejor, el cariño que has puesto en todo y que se ha quedado aquí conmigo.
    Un besazo de sábado ♥

    ResponderEliminar
  7. Hola Montse!!
    Pero quina preciositat!! Que delicadessa, quan de carinyo i afecte desprent aquest regal.
    Et felicito, segur que la teva amiga va quedar ben meravellada amb el teu regal.
    Un Abraçada i que acabis de pasar un feliç diumenge

    ResponderEliminar