A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





jueves, 9 de octubre de 2014

Otoño-adict@s







M'agrada la tardor, la temperatura contradictoria, els seus colors vermells, grocs i ocres, les castanyes i les carbasses, i també embolcallar-me amb un jersei al capvespre. A més a més no puc resistir el desig de recollir-ho en un munt fotos doncs arriba Little Haggi i ens proposa una bonica iniciativa: "Se buscan Otoño-Adict@s"


Me gusta el otoño, su temperatura contradictoria, sus colores rojos, amarillos y ocres, las castañas y las calabazas, y como no, envolverme con un grueso jersey al atardecer. Además no puedo resistir el deseo de plasmarlo en muchas fotos entonces llega Little Haggi  y nos propone una bonita iniciativa: "Se buscan Otoño-Adict@s"








Jessica ens ho explica al seu bloc: tens tot el mes d'octubre per fer fotos, amb qualsevol tipus de càmara, on vulguis, sempre i quan reflecteixin l'esperit de la tardor. Jo t'ho he explicat molt ràpidament així que no et perdis el bloc de la Jessica punxant aqui, on ella ho fa molt millor. I ens retrobem el 9 de novembre, d'acord?


Jessica nos lo explica en su blog: tienes todo el mes de octubre para hacer fotos, con cualquier tipo de cámara, donde quieras, siempre y cuando reflejen el espíritu del otoño. Yo te lo he explicado muy rápidamente así que no te pierdas el blog de Jessica pinchando aquí, donde lo cuenta todo con mucho detalle. Nos vemos el 9 de noviembre, de acuerdo?


Feliz otoño!!!!!





5 comentarios:

  1. Quina bona proposta!. Evidentment el tema m'encanta!!jajajajaja. Però no crec que pugui participar. De totes maneres m'agradarà veure les teves fotos!

    Petonets!

    Charo

    pd. el jersei al capvespre...m'ha arribat al cor!!!jajajajajaja

    ResponderEliminar
  2. Una iniciativa fantàstica!! A mi m'encanten els colors de la tardor però la càmera i jo sempre estem barallades!!! Dic com la Charo esperaré les teves fotos que segur seran espectaculars! Petonets

    ResponderEliminar
  3. Tiene muy buena pinta la propuesta ♥ Ya sabes que el otoño es mi estación favorita y yo con el móvil tengo el "dedo rápido" para hacer fotitos ;) así que, casi que me voy a apuntar porque ya tengo un par de ellas hechas y malo será que en el resto del mes no me salgan unas cuantas más... ;) Un besazo!

    ResponderEliminar
  4. Moltíssimes gràcies pero compartir-ho, Montse!! M'ha fet moltíssima ilusió veure-ho, i més amb la calidesa que desprenen les teves paraules :)

    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  5. Gràcies per l´enllaç. Em sembla molt interessant.

    ResponderEliminar