A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





jueves, 4 de julio de 2013

DISTRESS SIN STRESS: Efecto acuarela





Els meus exercicis de la tercera sessió del curs de l'Elena Roche: Segells, distress i l'aigua que no falti.

Mis ejercicios de la tercera sesión del curso con Elena Roche: Sellos, distress y agua, sin falta.




Aquest m'agrada especialment, sense voler i sembla la bola del món! Així que el segell de la bici m'ha semblat molt adeqüat.

Este me gusta especialmente, sin querer y parece la bola del mundo! Así que el sello de la bici me ha parecido muy adecuado.






I aquest últim ja te propietària!! Adivines qui és?

Y éste último ya tiene propietaria!! Adivinas quién?



12 comentarios:

  1. M'agrada moltíssim el de la bicicleta!

    Petonets!

    Charo

    ResponderEliminar
  2. ¡Son preciosos!. Me gusta mucho todo lo que has hecho en el curso.

    ResponderEliminar
  3. Estic d´acord amb tu, m´encanta el de la bicicleta, molt adequat per les vacances.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  4. Me encanta tu trabajo, enhorabuena.

    ResponderEliminar
  5. Preciosos els tres treballs!!! estic encuriosida per com has fet el primer... i estic d'acord amb tu, el de la bicicleta és no només molt adequat sino fantàstic! petonets

    ResponderEliminar
  6. Pues te ha quedado muy bien.
    Me encanta, gracias por compartirlo.
    Besos de colores y muchas bendiciones

    ResponderEliminar
  7. Que bonics que t'han quedat!!! El primer m'ha cridat molt l'atenció, el trobo genial :)

    ResponderEliminar
  8. una chulada, el de la bici es fantástico.

    ResponderEliminar
  9. A mí también me gusta mucho el de la bicicleta, aunque bien mirado, el primero, más simple pero con el puntazo del "Love" con esa letra tan bonita... ♥

    ResponderEliminar
  10. Coincideixo, el de la bici una super pasada!!!!!!!!! me encanta els colors de base, també diferent però maquíssim l'últim! el primer és el més delicat!!

    ResponderEliminar