A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





miércoles, 17 de julio de 2013

MINI ÁLBUM MOMENTS: El interior




Fa un temps que us vaig ensenyar la portada d'aquest mini que vaig fer en un taller al "Racó del Llimoner". Aquell dissabte només va donar temps per realitzar l'estructura i la portada, a part de compartir un matí amb amigues, xerrar i divertir-nos molt. L'interior, de mica en mica ha anat agafant forma amb fotos de moments feliços robats al temps.

Hace tiempo os enseñé la portada de este mini que hice en un taller en "El Racó del Llimoner". Aquel sábado sólo tuve tiempo para realizar la estructura y la portada, además de compartir una mañana con amigas, charlar y divertirnos mucho. El interior, poco a poco ha ido tomando forma con fotos de moments felices robados al tiempo.



Una foto de l'Anna a la platja que m'encanta... bé d'ella m'agraden totes!

Una foto de Anna en la playa que me encanta... claro que de ella me gustan todas!




Una foto d'una amiga compartint taller... algún dia hem de fer-nos-en una juntes!

Una foto de una amiga compartiendo taller...algún día tenemos que hacernos una juntas!




Aquesta és molt especial, vam fer la foto amb una màquina antigua aquest hivern, el dia que vam anar tots tres junts a esperar als Reis Mags d'Orient.

Ésta es muy especial, hicimos la foto con una máquina antigua este invierno, el día que íbamos a esperar los tres juntos a los Reyes Mayos de Oriente.




Gracias por visitarme, nos vemos pronto!!!


12 comentarios:

  1. Que macu MOntse. Un diseny molt original
    Petons

    ResponderEliminar
  2. Precioso y elegante.
    Me encanta.
    Besos de colores y bendiciones

    ResponderEliminar
  3. M'agrada molt!. Una xulada!

    Petonets!

    Charo

    ResponderEliminar
  4. Que bé que t'està quedant. L'estructura és molt xula.

    Petons,

    ResponderEliminar
  5. Precioso el álbum, todo lleno de detalles, para guardar esas fotos especiales, ahora tenemos tantas fotos digitales... pero a mi me encantan las de antes en papel, es una forma preciosa de guardarlas. Un beso grande.

    ResponderEliminar
  6. És un àlbum preciós, molt treballat.

    ResponderEliminar
  7. Super bonitooo!! Me encanta

    ResponderEliminar
  8. Ohhhhhhhhh, què maco!!! l'estructura m'encanta però la dolçor que transmet encara més... es nota que està ple de bons records i els has sabut transmetre amb les fotos, els papers i cada detall... Un petonàs

    ResponderEliminar
  9. Un álbum precioso!!!! Esa portada me tiene enamorada. Besitos

    ResponderEliminar
  10. Muy chulo! Seguro que disfrutasteis un montón con Gaby, es genial!
    Gracias por compartirla!

    ResponderEliminar